Persoonlijk advies is onze kracht. Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact met onze klanten en bieden hen professioneel reisadvies . Via onze boekingsservice helpen onze reisspecialisten je graag met het selecteren van jouw reis. Daarnaast delen wij graag de volgende reisinformatie met je:
Reisinformatie
Bij boeking
Reserveringen
Alle reserveringen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Deelnemers die vroeg boeken, krijgen een plaats meer vooraan in de autocar dan deelnemers die later reserveren. Geschiedt de aanmelding (mede) ten behoeve van andere deelnemers, dan is de aanmelder (mede) en wel voor het geheel aansprakelijk voor de nakoming van hun verplichtingen van alle door hem / haar aangemelde deelnemers. Minderjarige deelnemers dienen de reservering te laten ondertekenen door één van de ouders of voogden.
Op aanvraag boeken
Als je bij ons een reis ‘op aanvraag’ boekt, dan wordt dit beschouwd als definitieve boeking. Als de aanvraag akkoord komt, kan deze niet meer kosteloos worden geannuleerd.
Wensen bij boeking
Aarzel niet ons te contacteren, wij doen ons uiterste best om aan jouw wensen tegemoet te komen. Jouw wensen die bij boeking kenbaar zijn gemaakt, worden door onze organisatie doorgegeven aan de betreffende relatie. Wij kunnen deze echter niet garanderen. Ook het feit dat je via internet bij boeking preferenties kunt opgeven, betekent zoals gezegd geen garantie. In veel gevallen zijn wij afhankelijk van de uiteindelijke dienstverlener. De eventuele meerkosten voor het realiseren van de preferentie dien je vaak ter plaatse af te rekenen.
Voedingspatroon
Als je een bepaald voedingspatroon gebruikt, laat ons dat dan bij boeking weten en vermeld duidelijk om wat het gaat. Het verzorgen van een bepaald dieet geldt slechts voor de gereserveerde maaltijden in het programma. Eventuele meerkosten voor een dieet dienen ter plaatse te worden afgerekend en zijn derhalve niet inbegrepen.
Bestelbon en betalingen
Bij jouw reservatie ontvang je een bestelbon. Iedere inschrijving gaat gepaard met de betaling van een voorschot. De uiterste datum staat vermeld op jouw bestelbon. Jouw voorschotbetaling geldt als bevestiging van jouw reservatie en als akkoord van de verstrekte wettelijk voorgeschreven standaardinformatie. Het saldo dient betaald te zijn 30 dagen voor afreis.
Reisdocumenten en formaliteiten
Reisdocumenten
Je zal in de toekomst al jouw documenten via e-mail ontvangen. Jouw mailadres niet doorgegeven? Bezorg het ons dan snel! Geen nood: indien je geen e-mailadres hebt, ontvang je jouw documenten per post 10 dagen voor afreis.
Paspoort of identiteitskaart
Voor alle reizigers geldt de wettelijke identificatieplicht: een geldig paspoort of een identiteitskaart moet getoond kunnen worden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het beschikken over de juiste reisdocumenten. Wanneer je vanwege onjuiste reisdocumenten de reis aan boord niet kunt aanvangen of voortzetten, is dit jouw eigen risico, zonder recht op terugbetaling. Check minimaal vier weken voor vertrek zelf aan welke vereisten jouw reisdocument dient te voldoen. Deze informatie kunnen wij niet opnemen vanwege de wijzigingen die hierin mogelijk kunnen optreden.
Gezondheidsformaliteiten
Je bent zelf verantwoordelijk voor eventuele verplichte gezondheidsbepalingen / vaccinaties. Wij adviseren je om minimaal drie maanden voor vertrek na te gaan bij uw huisarts, welke vaccinaties en beschermende maatregelen verplicht zijn of worden geadviseerd.
Landeninformatie
Vind hier alle informatie die je nodig hebt per bestemming om het land binnen te komen. Alle visumvereisten kan je tevens terugvinden op jouw reisbevestiging. Sinds de uitbraak van COVID-19 zijn de reisregels aangescherpt en variëren ze van land tot land. Bovendien veranderen deze gegevens snel. Hier vind je altijd de actuele regels voor jouw reis: diplomatie.belgium.be Indien een test vereist is, een PLF formulier moet worden ingevuld, bewijs van vaccinatie moet worden verstrekt of andere voorschriften moeten worden nageleefd voor vertrek, zullen wij je ook één week voor vertrek schriftelijk informeren.
Vragen over de reis?
Aarzel niet ons te contacteren !
Tel 0032 (0)9 344 57 52